All Categories
    Filters
    Preferences
    جستجو

    اتاق فرار چند بخش است؟

    به طور کلی بازی اتاق فرار به چهار بخش تقسیم می‌شود که در ادامه در مورد هر کدام از آن‌ها توضیح مختصری خواهیم داد.

    • سناریو

    بدون شک یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی اتاق فرار یا اسکیپ روم سناریو می‌باشد. بدیهی است که اگر یک سناریو به بهترین شکل ممکن طراحی شده باشد، قطعا از بازی نهایت لذت را خواهید برد. بنابراین لازم است در انتخاب سناریو نهایت دقت خود را به کار گیرید تا بتوانید بهترین و قوی‌ترین سناریو را انتخاب کنید. توصیه می‌کنیم با توجه به نظرات دیگران یک سناریو پیچیده انتخاب کنید تا شما را به اوج لذت و هیجان برساند. سناریوها در ژانرهای مختلف نظیر جنایی، ترسناک، فانتزی، معمایی و کارآگاهی نوشته می‌شوند که شما می‌توانید قبل از بازی ژانر مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

    • محیط بازی

    طراحی محیط بازی نیز بسیار حائز اهمیت است و هر چقدر یک محیط بازی حرفه‌ای طراحی شده باشد، حس ترس، رمز و راز و هیجان بیشتری را در شما ایجاد خواهد کرد. به علاوه معماهایی که باید در یک محیط بازی کاملا حرفه‌ای حل شوند، بسیار دشوارتر خواهند بود. مخصوصا در اتاق‌ فرار ترسناک، جلوه‌های ویژه می‌توانند حس ترس و وحشت بسیار زیادی را برای شما به وجود آورند. مثلا در یک اتاق فرار حرفه‌ای ممکن است شما بتوانید با گوش دادن به صدای یک جسم رمز اتاقی را بیابید.

    • گروه‌های شرکت کننده

    همان‌طور که گفته شد این بازی به صورت گروهی اجرا می‌شود و شما نمی‌توانید به تنهایی بازی کنید. در این بازی لازم است تمامی اعضای گروه با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند تا معما را به بهترین شکل ممکن حل کنند. توصیه می‌کنیم سعی نکنید کسی را که به بازی علاقه ندارد به اجبار وارد بازی کنید، زیرا بدون شک در این صورت از لذت و هیجان بازی کاسته خواهد شد.

    • اپراتور بازی

    اپراتور بازی اتاق فرار نقش ترساندن شما را بر عهده دارد. او کسی است که از دور بر روی بازی شما تسلط کامل دارد و بر آن نظارت می‌کند. به عنوان مثال اپراتور می‌تواند در هنگام ورود به اتاق با استفاده از دستگاه مه‌ساز فضای رعب‌آور ایجاد کند و یا در بخشی از بازی صدای ترسناک پخش کند. به علاوه شما می‌توانید در صورت بروز مشکل در حین بازی با اپراتور تماس بگیرید.

    نظر خود را وارد نمایید.