All Categories
    Filters
    Preferences
    جستجو

    ترسناک ترین اتاق فرار اصفهان

    اخیراً اسکیپ روم‌ها، رقیب سرسخت کنسول‌های بازی و بازی‌های کامپیوتری شده‌اند و این فضای بازی، هر روز بیشتر از قبل طرفداران زیادی را به خود جذب می‌کند. همه ما برای رهایی از مشکلات و استرس زندگی روزمره یا سپری کردن اوقات فراغت به یک فضای مناسب احتیاج داریم. در بین ژانرهای گوناگون اتاق فرار، ژانر ترسناک متداول‌ترین و محبوب‌ترین ژانر می‌باشد

     

    اتاق فرار طلوع مرگ

    معرفی ترسناک ‌ترین و وحشتناک ترین اتاق فرار اصفهان 

     

    توی اتاق فرار ترسناک همون‌ طور که از اسم اون هم مشخصه، شما هر لحظه باید منتظر یه حادثه‌ی وحشتناک و رعب‌آور باشید ! یه سری موجودات عجیب‌ و غریب که تا حالا شبیه ‌شون رو ندیدید، صداهایی که می‌تونه سرنخی توشون باشه یا مقدمه‌ای برای شروع یه ماجرای ترسناک جدید، تاریکی مطلقی که توش ممکنه هر چیزی به شما نزدیک بشه یا… اینجا همه‌چیز باعث وحشت شما می‌شه! ولی پشت این ترس و وحشت یه هیجان و لذت غیر قابل ‌وصفی هست که باعث می‌شه انتخاب اول خیلی از افرادی باشه که می‌خوان اتاق فرار رو تجربه کنن هم اکنون نیز اصفهان جزء شهرهایی می‌باشد که اسکیپ روم‌های بی شماری در ژانرهای مختلف دارد

    در این مقاله می خواهیم ترسناک ترین اتاق فرار اصفهان را مورد بررسی قرار بدیم

     اتاق فرار اصفهان

     

    زون اسکیپ ترسناک ترین اتاق فرار اصفهان

    مجموعه اتاق فرا زون اسکیپ فعالیت خود را در دی ماه سال 1398 شروع کرده است و اکنون جز ترسناک ترین و بزرگترین اتاق فرارهای اصفهان میباشد .

    این مجموعه اکنون دارای 3 بازی فعال در ژانر های ترسناک ، تئاتر تعاملی ، هیجانی ، و معمایی می باشد .

    اتاق فرار فتنه عفریت ترسناک ترین اتاق فرار اصفهان

    این اتاق قرار یکی از بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای اصفهان به حساب می‌آید و یکی از خصوصیات این اتاق فرار این می‌باشد که مکان بازی شبیه سازی شده به روستای در زمان قاجار می‌باشد داستان اتاق فرار فتنه عفریت این گونه می‌باشد.

    و ظرفیت آن 5 تا 10 نفر و مدت زمان آن 90 دقیقه میباشد، از خصوصیات این بازی می توان به موزیک فوق العاده ، دکور بی نظیر ،و محیط ترسناک آن اشاره نمود

    ژانر این اتاق فرار ترسناک بوده و به علت ژانر ترسناکی که دارد مخاطب های بساری جذب کرده است.

    شما مشکل بزرگی در زندگیتون رخ داده و به هر دری زدین آن مشکل حل نشده.

    از اطرافیان شنیدین در روستایی دور افتاده و عجیب به نام روستای ماخونیک که سالیان سال است صدای هیچ نوزادی شنیده نشده دعانویسی پر آوازه زندگی میکند و تنها راه حل مشکل شما دعانویسی هست.

    و شما تصمیم میگیرید به آن روستا بروید...

    یادتان باشد! نحوه رفتار شما با اهالی روستا  بسیار سرنوشت‌ساز است. اگر اشتباه کنید نه تنها ممکن است همه قربانی تصمیم شما شوند ، بلکه دیگر راه خروجی از روستا ندارید. 

     در این سناریو به شخصیت پردازی پرداخت شده است و شما با شخصیت های متعددی در روستا برخورد می کنید :

    مظفرالدین دلاک : (ملقب به ظفر فضول)

    صاحب گرمابه همایون در روستای ماخونیک بود که به طور عجیبی به قتل رسید و اهالی روستا بر این اعتقاد بودن که به دلیل بیش از حد سرک کشیدن به زندگی مردم به این روز افتاده.

    بقال: یار محمد مروت  (ملقب به ممد دو ریالی)

    از بچگی با پدرش تو بقالی کار میکرده و بعد از فوت پدرش بقالی به او ارث میرسه ،او همیشه تو وزن کردن اجناس مغازه اش سر مردم کلاه میذاشته و بیش از حد خسیس بوده به همین دلیل معروف به ممد دو ریالی بوده.

    آژانچی (نظامی) : اژدر قره باغی  (ملقب به اژدر قلدر)

    اژدر قره باغی 16 ماه است از شهر به دلیل رشوه گرفتن اخراج شده و به روستای ماخونیک انتقال داده شده و وظیفه نگهبانی از روستای ماخونیک بهش داده شده

    اژدر به دلیل عصبی و زورگو بودنش به اژدر قلدر معروف بوده.

    صالح : (ملقب به کدولی)

    مردی 60 ساله که در غسالخانه روستا کار می کرده و وظیفه شستشو میت ها را بر عهده داشته و در 18 سالگی با خانم تاج ازدواج میکنه و در اثر گریه ی بیش از حد بینایی  یک چشمش از دست میدهد .

    زلیخا:

    او در 15 سالگی به همراه خانواده اش به روستای ماخونیک منقل مکان میکنه،در سن 18 سالگی پدر  و مادرش را به دلیل بیماری سل از دست میده او به دلیل زیبایی بیش از اندازه شیفتگان زیادی داشته .

    خانم تاج:

    بزرگترین دعانویس روستای ماخونیک بود که بیش از این اطلاعت دیگری در دسترس نیست .

    اتاق فرار مرداب سایه ها ترسناک ترین اتاق فرار اصفهان

    این اتاق فرار یکی از بزرگترین و ترسناک ترین اتاق فرار های اصفهان به شمار می آید که با یه سورپرایز ویژه ای که در آن مواجه می شوید که بسیار هیجانی است.

    مرداب سایه ها طراحی شده با تم جنگل و مرداب است و ظرفیت آن 5 تا 10 نفر میباشد و مدت زمان بازی 100 دقیقه

    از خصوصیات این بازی به دور فوق العاده ، محیط ترسناک و رازآلود ، معمای های بی نظیر آن اشاره نمود .

    ژانر این اتاق فرار ترسناک بوده و به علت ژانر ترسناکی که دارد مخاطب های بساری جذب کرده است.

     

    اتاق فرار قوی سیاه

     

    اتاق فرار قوی سیاه ترسناک ترین اتاق فرار اصفهان 

    این اتاق فرار یکی از بهترین و  ترسناک ترین اتاق فرار های اصفهان می باشد که در ژانر ترسناک و هیجانی و تئاتر نمایشی می باشد .

    ظرفیت این بازی  5 تا 9 نفر بوده و مدت زمان آن 90 دقیقه می باشد از خصوصیات این بازی میتوان به تئاتر بی نظیر و سوئیچ های بسیار ترسناکی که دارد اشاره نمود.

    ژانر این اتاق فرار ترسناک بوده و به علت ژانر ترسناکی که دارد مخاطب های بساری جذب کرده است .

    داستان اتاق فرار قوی سیاه این گونه می باشد:

    تقابل سیاه و سفید
    بازی کردم، بدون آنکه بدانم بازیچه میشوم. او درون من است...
    درست شبیه من بود اما فاقد جسم….
    او را رها کردم فارغ از اینکه بدانم بر من غالب میشود.

    اتاق فرار طلوع مرگ ترسناک ترین اتاق فرار اصفهان

    این اتاق فرار جز اولین و ترسناک ترین اتاق فرار های اصفهان بوده که با تم ترسناک، زامبی مخاطب های بسیاری داشت ، ظرفیت این اتاق 4 تا 6 نفر بوده و مدت زمان بازی 60 دقیقه از خصوصیات آن می توان به دکور و معماهای بی نظیر ترس های جامپ اسکی اشاره نمود .

    ژآنر این اتاق فرار ترسناک بوده و به علت ژانر ترسناکی که دارد مخاطب های بساری جذب کرده است.

    اتاق فرار اره ترسناک ترین اتاق فرار اصفهان

    اتاق فرار اره یکی از اولین اتاق فرار های اصفهان بود که با تم ترسناک مخاطب های بسیاری جذب کرد .

    ظرفیت این اتاق 4 تا 6 نفر بوده و مدت زمان بازی 60 دقیقه  از خصوصیات آن می توان به معماهای بی نظیر و داستان آن اشاره نمود .ژانر این اتاق فرار ترسناک بوده و به علت ژانر ترسناکی که دارد مخاطب های بساری جذب کرده است .

     

    اتاق فرار ماه شوم

     

    اتاق فرار ماه شوم ترسناک ترین اتاق فرار اصفهان

    اتاق فرار ماه شوم یکی از محبوب ترین و ترسناک ترین اتاق فرار های اصفهان بوده ظرفیت این اتاق 4 تا 8 نفر بوده و مدت زمان آن 70 دقیقه از خصوصیات آن می توان به دکور و معماهای فوق العاده آن و ترس بسیار زیاد آن اشاره نمود .

    ژانر این اتاق فرار ترسناک بوده و به علت ژانر ترسناکی که دارد مخاطب های بساری جذب کرده است.

    اسکیپ روم مرداب سایه ها 

    این اسکیپ روم یک درام وحشتناک تمام عیار می‌باشد که دارای دکور و سناریوی منحصر به فرد، اکتورهای حرفه‌ای، موسیقی زمینه و فضاسازی بی‌نظیر می‌باشد. همچنین یک تجربه عالی برای شرکت کنندگان را به ارمغان می‌آورد..

    جمع‌ بندی 

    اتاق فرار محیطی می‌باشد که شما می‌توانید لحظات مهیج و ترسناکی را سپری کنید و یک خاطره فراموش نشدنی را برای خود ثبت نمایید. در شهر اصفهان تعدادی اتاق فرار با ژانر ترسناک وجود دارد که شما می‌توانید در این اتاق فرارها شرکت کنید و انرژی کاذب خود را تخلیه و ساعاتی لحظات مهیجی را کنار دوستان خود سپری کنید. از جمله ترسناک ‌ترین اتاق فرار های اصفهان می‌توان به اتاق فرار مرداب سایه ها، فتنه عفریت، قوی سیاه، ماه شوم، طلوع مرگ، اره و غیره اشاره نمود. هر یک از این اتاق فرارها ژانر ترسناکی داشته و دارای سناریوی متفاوتی می‌باشند که شما می‌توانید بر اساس علاقه، در این اسکیپ روم ‌ها شرکت کنید.

    نظرات
    1403/06/20 11:56
    زون اسکیپ بهترین اتاق فرار اصفهان است
    1403/06/21 05:44
    واقعا زون اسکیپ بهترین اتاق فرار اصفهانه
    نظر خود را وارد نمایید.