All Categories
    Filters
    Preferences
    جستجو

    باید و نباید های اتاق فرار...!

    باید و نباید های اتاق فرار...!

    اتاق فرار بدون شک یکی از مفرح‌ترین تفریحاتی است که در سرتاسر جهان طرفداران زیادی دارد. در این اتاق‌ها سعی می‌شود تا شرایطی خطرناک برای افراد شبیه‌سازی شود تا بتوانند با هیجان و آدرنالین واقعی روبرو شوند.

    با وجود اینکه تمام خطرات اتاق فرار همگی شبیه‌سازی شده و مصنوعی هستند اما باز هم ملاحظاتی وجود دارد که در اتاق‌های فرار باید رعایت کنید. در صورتی‌که قصد دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید تا انتهای این نوشته از اسکیپ اسکری با ما همراه باشید تا به‌صورت کامل تشریح کنیم که در اتاق فرار چه کارهایی نباید انجام بدهیم.

    تک روی ممنوع...!

    رمز افزایش هیجان و شانس پیروزی در اتاق فرار کار تیمی است و اگر فردی هستید که توانایی ارتباط برقرار کردن با تیم را ندارید، بهتر است اصلاً در این بازی شرکت نکنید. اولین پاسخ به‌این پرسش که در اتاق فرار چه کار‌هایی نباید انجام بدهیم این است که نباید احساس رئیس بودن کرده و به‌دیگران امر و نهی کنیم. همچنین توجه داشته باشید که اتاق فرار تنها یک بازی است و هدف از شرکت در آن اثبات خودتان به‌دیگران نیست بنابراین به‌جای حرص خوردن برای پیروزی، تمرکز خود را روی لذت بردن از بازی بگذارید.

    نگرفتن کمک...؟

    اینکه در اتاق فرار چه کارهایی نباید انجام بدهیم، تنها محدود به‌موارد غیر اخلاقی نمی‌شود و مواردی نیز وجود دارند که شاید اشکال چندانی نداشته باشند اما لذت بازی را کمتر می‌کنند.

    همانطور که پیشتر گفته شد، هدف از شرکت در اتاق فرار تنها کسب یک تجربه‌ دلچسب است و نیازی نیست که خودتان را به‌کسی ثابت کنید. همچنین اینکه به‌تنهایی یا حتی از طریق همفکری با تیم‌تان نتوانید برخی معما‌ها را حل کنید نشانگر ناتوانی شما نیست بلکه روند طبیعی بازی به‌همین شکل طراحی شده تا هیجان بازی بالاتر برود. بنابراین در صورتی‌که با همفکری یا به‌تنهایی نتوانستید پاسخ معما‌ها را پیدا کنید، حتماً از گیم مستر کمک یا اصطلاحاً هینت بگیرید.

    بی توجهی به‌جزئیات...!

    اگر همچنان برای شما سؤال است که در اتاق فرار چه کار‌هایی نباید انجام بدهیم، بگذارید با این نکته آخرین پاسخ را به‌شما بدهیم؛ مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده پیروزی شما در اتاق فرار ریزترین جزئیات هستند!

    مطمئن باشید طراح‌های اتاق‌های فرار، پاسخ معما‌ها و یا سرنخ‌ها را صاف و پوست‌کنده جلوی شما نمی‌گذارند و حتی کوچک‌ترین جزئیاتی که به‌نظرتان مهم می‌رسند نیازمند بررسی هستند. البته منظور این نیست که وقت خود را برای بررسی یک موضوع بیش از اندازه تلف کنید بلکه باید با کار تیمی و بررسی صحیح همه جزئیات را از ریز ز تا درشت تجزیه تحلیل کنید تا در نهایت به‌پاسخ مطلوب برسید.

    نظرات
    1402/04/10 23:38
    اقا واقعا جالب و هیجان انگیز بود حتما پیشنهاد میکنم امتحان کنید و چند نفر که بترسندم با خودتون ببرید که بیشتر بهتون کیف بده
    نظر خود را وارد نمایید.